Releasenotes 2021-06


Nieuwe bureau pagina’s #

Gegevens #

Hier kunnen de bureaugegevens aangepast worden en het voorkeur standaard planningsfilter ingesteld (Zozer, Flexer, Beide)

Gebruikers #

Hier kan bureau beheerders een nieuw medewerker account aanmaken, blokkeren, deblokkeren, verwijderen en 2 factor authenticatie (Qr-code) resetten of uitstellen.

Derdengelden #

Hier kan je kiezen:

  1. Één instantie voor alle zorgverleners.
  2. Meerdere derdengelden instanties en de zorgverleners mogen kiezen van een lijst instanties dat je toevoegt.

Om een stichting te kunnen toevoegen zijn Naam, Kvk nummer, Bankrekeningnummer en Bankrekening naam verplicht. Een geldige emailadres geeft de mogelijkheid om de facturen te kunnen e-mailen later in de proces.

Samenwerkingspartners #

Hier kan je de partner bureau’s toevoegen en/of verwijderen.

Let wel op : als je een samenwerkingspartner ontkoppelt, worden alle koppelingen van de door je gedeelde zorgorganisaties ook afgebroken.


Nieuwe route pagina’s: #

Zorgaanvraag #

Verwijst naar de zorgaanvraag.

Gegevens #

Hier kan je bepaalde gegevens wijzigen:

  • Naam
  • Status
  • Tarief afwijkingen
  • Startadres toevoegen/verwijderen/aanpassen

Facturen #

Een lijst met alle route facturen met filter op kostenplaats optie.

Nieuwe zorgaanvraag pagina’s: #

Kostenplaats #

Zorgaanvraag kostenplaatsen en diensten beheren:

  • Bij het wijzigen van een zorgorganisatie, team, locatie worden alle nog niet gefactureerde diensten op de nieuwe kostenplaats overgezet (een dialoog komt naar voren om te bevestigen).
  • Als je meerdere afdelingen als kostenplaatsen hebt, kan je de diensten van één naar de andere overzetten.
  • Een kostenplaats mag verwijderd worden als er geen diensten opstaan.
  • Teams, locaties en afdelingen kunnen onder zorgorganisatie structuur toegevoegd worden.

Taken | Notities #

Dit tabblad is gesplitst op subtabbladen

  • Taken:
    Zorgaanvraag taken weergeven, toevoegen, aanpassen en verwijderen
  • Notities
    Zorgaanvraag notities weergeven, toevoegen, aanpassen en verwijderen

Inplannen #

Op de tab inplannen is een extra filter optie toegevoegd. Je kunt nu zoeken op zozers of flexers of beide. Standaard staat het filter op beide.  Het groene poppetje zijn zozers en het oranje poppetje zijn flexers.

Zzp’ers die met openbaar vervoer reizen krijgen een treintje icoontje getoond.

Een notitieboekje icoon is ook voor zzper’s toegevoegd. Als je daarop klikt, krijg je een dialoog waarin je de zzper notities kan weergeven, aanmaken, aanpassen en verwijderen.

Nieuwe zzper pagina’s #

Zzper pagina’s zijn vernieuwd met moderne technieken en ontwerp.

Gegevens #

Dit is op persoonlijk gegevens en zakelijke (bedrijfs) gegevens subtabbladen gesplitst.

Agenda | Planningen #

Hier kan je de zzper (week/maand) planningen downloaden en/of e-mailen.

Op de agenda kan je de beschikbaarheid van de zzper beheren.

In de agenda van de zzper is is het nu mogelijk om beschikbaarheden in te voeren met herhalingen en de tijdblokken aan te passen. Klik op de knop om de opties te tonen en dubbelklik op de blok om aan te passen.

Notities #

Zzper notities aanmaken, aanpassen en verwijderen. Die notities zijn terug te vinden in een dialoog op de zorgaanvraag -> inplannen door op de knop in de zzper blok te klikken.

Declaraties #

De declaratie tabblad is gesplitst op aantal subtabbladen en veranderen per bureau afhankelijk of de zzp’ers dienen de declaraties in (declaraties) of worden de uren alleen door de bureaus verwerkt (diensten).

Uren accorderen (declaraties variant): #

Deze blijft dezelfde.

Uren accorderen (diensten variant): #
  • Door op de knop boven rechts in het scherm te klikken kan je de weergave schakelen tussen weken weergave (standaard) en chronologische weergave waar je ook met de knop tussen oplopend en aflopend sortering kan schakelen.
  • Tijd aanpassen kan met een punt (.) en met dubbelpunt (:).
  • Weken kunnen ingeklapt en uitgeklapt worden met de knoppen en  
Regels specificatie: #

We hebben het deel regelspecificatie op een nieuw tabblad gezet.

Gedeclareerd (declaraties variant): #

Blijf dezelfde met een paar mogelijkheden

  • Kaarten kunnen ingeklapt en uitgeklapt worden met de knoppen en 
  • Zozer lange toelichting kan ook in en uitgeklapt worden met de knoppen en  in het eind van de toelichting.
Gedeclareerd (diensten variant): #
  • Een registratie wordt gemaakt op het moment dat een dienst geaccordeerd is, die registratie mag niet verwijderd worden voordat de uurtarief regels gespecificeerd zijn.
  • Pauze regels hebben een andere achtergrondkleur.
  • Wanneer een registratie verwijderd wordt, kan je de dienst weer onder uren accorderen tabblad oppakken.
Gefactureerd(declaraties variant): #
  • Gefactureerde uren kunnen op factuurnummer en cliënt/route naam gefilterd worden.
  • Uren kopiëren blijft dezelfde
Gefactureerd(diensten variant): #
  • Gefactureerde uren kunnen op factuurnummer en cliënt/route naam gefilterd worden.
  • Uren kopiëren zonder dialoog. de gekopieerde dienst wordt gedupliceerd.

Facturen #

Hier kunnen de facturen verstuurd en gedownload worden.

Account (samenwerkingspartners met zorgverlenersportaal) #

Zzper account beheren

  • Aanmaken.
  • Blokkeren / Deblokkeren.
  • 2 Factor authenticatie uitstellen / qr-code resetten.

Powered by BetterDocs

Deze site maakt gebruik van cookies om uw gebruik van onze websites geanonimiseerd te analyseren, zodat we functionaliteit en effectiviteit kunnen aanpassen en verbeteren. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten